مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-10سياسي

خدمتی بزرگ از سپاه فتح| اینجا تنها جایگاه علاج درد دندان محرومان+ فیلم


سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از نان گرفته تا دندان یاور محرومان و مستضعفان این استان است و اکنون در حوزه درمانی خدمات کم نظیری ارائه می دهد.

-  خبرگزاری فارس یاسوج- ترنم بهنیا- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها از ابتدای شکل گیری انقلاب به کمک محرومان و مستضعفان شتافته و از جاده و راه گرفته تا مسکن و معیشت یاریگر مردم در دورترین نقاط کشور به خصوص استان های محروم مثل کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

خدمات بی نظیر جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا مردم بتوانند در روستاها و مناطق عشایری بمانند و برای کشور و استان خود تولید کنند و چنین است که یک تنه در برخی حوزه ها از بار مشکلات کشور می کاهند.

اما به موازات فعالیت های جهادی یاد شده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه درمان مردم نیز ورود پیدا کرده و از معیشت و نان گرفته تا تیمار بیماران و ترمیم دندان اکنون چشم امید بسیاری از محروم و مستضعف به خدمات جهادی و درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در طول دهه های اخیر پزشکان جهادی از سوی سپاه و بسیج به مناطق محروم اعزام شده تا از آلام بیماران محروم در نقاط دور و صب العبور کاسته شود اما اکنون با راه اندازی یک درمانگاه بزرگ و مدرن در مرکز استان به نام درمانگاه امام جعفر صادق در مرکز جراحی محدود خدمات گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمتی بزرگ از سپاه فتح| اینجا تنها جایگاه علاج درد دندان محرومان+ فیلم

خدمتی بزرگ از سپاه فتح| اینجا تنها جایگاه علاج درد دندان محرومان+ فیلم